Alla inlägg under januari 2009

Av Sandra Eriksson - 1 januari 2009 01:45

Morfar död!


 Min morfar dog inatt jag fick reda på det i en bil min mamma , pappa , Inger (hans sambo) och nicklas min morbror var på sjukhuset när han dog :( men han fick höra fyrverkrier en sista gång men sen dog gissa hur gammal han blev ?? bara 59 och när min mormor dog blev hon bara 54 eller nåt sånt men min farmor och farfar lever men farfar var på väg ett tag ! Ni tycker säkert eller några kanske att jag har ett dålig liv men det har jag inte för att bara för att min mormor och morfar är döda betyder inte det att jag har ett dåligt liv jag är nöjd jag får träffa honom igen i himlen jag tror på sånt faktiskt det trodde ni inte va ?? haha men det är sant ! men morfar levde ett bar liv aif haha det var bra ! det är det bästa han är stolt över vad han gör som tex när jag hållde på och skriva en bok så skrivde han i boken "Nu har jag läst din dagbok hejdå hälsningar morfar" asso en förälder eller så skulle ju ha smyg läst men inte han han va stolt att han läste :D det skrattar jag åt nu ! aja men nu vet ni aif hejdå ! 




Goodbye !! <3


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vet inte vad jag ska fråga vad tycker ni ? (kommer ha frågan som får mest procent!)
 Vilken är din favvo färg ?
 sover du med gosedjur ?
 Vad är väst ?
 Vad skulle vara pinsamtast ?
 ingen fråga alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards