Alla inlägg under juni 2009

Av Sandra Eriksson - 27 juni 2009 21:43

Dagens låt: Miley Cyrus-Fly on the wall.

Dagens frisyr: Utsläppt och blött ;)

Dagens smink:-

Dagens klädsel: Shorts med tunnika .

Dagens planer: Sova .

Dagens händelse: Badade med Thess .

Dagens vill ha: Godis.

Dagens saknad: Tilda (Kusin)

Dagens drog: Tanken på imorrn ! SKA BLI MER ÄN 30 GRADER!

Dagens finaste: Thess <3

Dagens skönaste: Farmor

Dagens mat: Pannbiff med potatis.

Dagens dricka: Vatten.

Dagens köp: -

Dagens sjuka: Ont i magen.

Dagens mående: Glad !

Dagens kärlek: Vattnet

Dagens sämsta:-

Av Sandra Eriksson - 25 juni 2009 18:23

Dagens låt: Vitamin c-graduation song (friends forever)

Dagens frisyr: Utsläppt och tovit .

Dagens smink:-

Dagens klädsel: kjol med tröja .

Dagens planer: Kolla på film med goooooooooooooodis :)

Dagens händelse: Badade och då så kom en svan bakom mig jag blev rädd :O

Dagens vill ha: Lite regn :)

Dagens saknad: Tilda (Kusin)

Dagens drog: Kissnödighet hahah. -.-

Dagens finaste: Solen

Dagens skönaste: Mamma

Dagens mat: Thaimat.

Dagens dricka: Cola

Dagens köp: Godis och cola .

Dagens sjuka:-

Dagens mående: Glad !

Dagens kärlek: Vattnet

Dagens sämsta: Att vattnet va kallt brr .

Av Sandra Eriksson - 25 juni 2009 18:20

Hejhej fått en ny blogg : www.saandiss.blogspot.com kolla in den . men kommer aldrig lämna den här bloggen för de är ju min första blogg så .. den är lixom allt :)

Av Sandra Eriksson - 23 juni 2009 13:13

Dagens låt: Dead by april-Losing you
Dagens frisyr: Utsläppt
Dagens smink:-
Dagens klädsel: Jeans med tröja
Dagens planer: Va med Julle och Felli
Dagens händelse: Hoppade studsmatta och ramla av :)
Dagens vill ha: Kompis och va med .
Dagens saknad: Tilda (Kusin)
Dagens drog: Alex .
Dagens finaste: Tv:n
Dagens skönaste:-
Dagens mat: Mackor
Dagens dricka: Chilensk saft .
Dagens köp:-
Dagens sjuka:-
Dagens mående: Trött
Dagens kärlek: Alexander
Dagens sämsta: Trötthet !

Av Sandra Eriksson - 23 juni 2009 12:46

Hejhej .. en tråkig rubrik :/ men visste inte vad jag skulle skriva om .. :) Hahah ,, men nu ska jag jag kolla så hejdå ,,

Av Sandra Eriksson - 22 juni 2009 19:47

Hejhej nu ska ni får höra om min dag .. med kanske några detaljer :)



- Åt frukost med Julia jag åt : macka med nån choklad sak på muuuums :) Julia åt : Macka med skinkost på :)


- Ringde Julia T och Felli och vi möttes på  krusboda badet x) i love it


- Badade


- Badade


- Badade


- Gick med Julia hem till henne och ringde min mamma och mamma hämtade mig .


- Åt middag.


- Sitter här. :)


Ska göra :


- GÅ UT OCH HOPPA MED PAPPAS HÖRSELSKYDD :) asså hörselskydden gör musik x)







Så bröder och systar .. dags att gå men vi ses pusspuss (x byebye .

Av Sandra Eriksson - 22 juni 2009 00:29

Hejhej. Förlåt så mycket att jag inte har skrivet på typ 2 veckor ! Så lesden men det är sent och jag och min kompis julia ska sova här får jag bjuda på en bild på julia ? tack så snällt =) . Ska bara säga en sak har blivit så beronde av kissies blogg jag fatttar inte varför ? Hon är en bra bloggare men lite rolig i mellan åt.. :S men nu är min kompis lite arg för hon är trött så ska bara säga godnatt och förlåt men som sagt gooodnatt! nej en sak till.. nej skojja :)

Presentation

Omröstning

Vet inte vad jag ska fråga vad tycker ni ? (kommer ha frågan som får mest procent!)
 Vilken är din favvo färg ?
 sover du med gosedjur ?
 Vad är väst ?
 Vad skulle vara pinsamtast ?
 ingen fråga alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards