Alla inlägg under april 2009

Av Sandra Eriksson - 27 april 2009 21:54

Hejhej alla mina underbara läsare nu när jag har kommit igång ska jag bli som blodinbella ´! haha .. Men min dag  har varit bra jag cykla till skolan idag .. så skönt faktiskt . såhär sa min mamma och jag :

Mamma : - Gumman kan du inte cykla idag jag orkar inte skjutsa dig ?

Sandra: - Neeeeej ! jag vill inte hålla på med det idag.

Mamma : - man går ner lite i vikt ? om det nu hjälper.

Sandra: *springer ner från trappan" VA!? mamma var är cykelnyckeln?

Så´började jag och cykla ! Sen va jag med Julia T sen gick jag till tandläkaren! men jag hade inga tänder *applåder* haha! sen va jag med rebecka och amanda sen sitter jag här ! (: men nu är det natti natti för mig sov sötis .. ! (:  <3

Av Sandra Eriksson - 23 april 2009 12:08

Hejhej . Gissa vad jag är? på Kth på valhalla vägen . Har prao på skolan då proar jag på kth oss min farmor kanske ska ändra min bloggg lite innan jag gör någon annat (: . Men asså när vi hade ätit så gick vi till kth igen ,  så såg vi typ 15 åriga flickor röka era idioter ! palla röka ? :S aja men nu ska jag gå byebye.. (: I LOVE YOU.   

Av Sandra Eriksson - 20 april 2009 22:34

Lovar du att vara ärlig? Kanske... men okeej ,
Du heter: Sandra
Smeknamn: Sandis
Vad tror folk om dig?: Njae .. snäll ? :S
Stämmer det?: jaa?
Vad säger du för att imponera på någon?: Jag har glömt mitt nummer kan jag få ditt (; det raggar upp folk ...
Hur imponerar man på dig?: Man går rackt fram och kysser mig !
Brukar du skratta för dig själv?: Msn ..
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Sandra ring mig nu! / jasmin <3
Var bor du?: Någonstans
Trivs du där?: Jaa
Äger du några converse: va vad fan är det ?
Brukar du bli för full: Glöm ..
Är du allergisk mot något: Inte vad jag vet ,
Hur svarar du i mobilen: Heej det är Sandra . typ ?
Brukar du komma i tid: japps.
När mår du bra: Lite mätt men aa.
Hur känner du dig nu: trött ,
Vad saknar du: Min morfar ,
Hade du en bra kväll igår: Aa,  
Favorit dryck på morgonen: teeeeee.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nepps .. för det kan man ju inte bara ska vi bli tsm ? med en främling ? 
Har du spytt offentligt: HAHAHA . nääe
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Köra pojkstilen lixom : yooo polarn :)
Är du nöjd med ditt liv: Är och kommer alltid va !
Är du bortskämd: puuuuuhhhhh neejj eller ...
Vad gör du i morgon: Är med jasmin , jasmin slggar oss mig ,
Vad längtar du till?: Att min dator inte är så jävla seeeg ,
Vad använder du för shampoo?: venne,
Hur gammal är du: 11
Tycker du om någon just nu: Jaapp :$
Har du sovit i din egna säng inatt: MM ,
Är det okej att gråta: Va fan ta ut vattnet
När grät du senast: igår... ehm
Bär du glasögon eller linser: neppp ...
Solar du ofta: Jaaaa, är brun (lite)
Är du flygrädd: Neej flygde för typ 3 dagar sen ..
Hur vig är du: OMG . inte så ..
Har du tandläkarskräck: Japp!
Vilken ögonfärg har du: blå,
Har du någon gång gråtit dej till sömns: jaaa!
Röker du: Det är det bara puckon som gör och jag är inte ett pucko
Senaste låt du hörde: Hallujah- Peter jöback (finns på bloggen)

Orkar du svara på några fler frågor?: Neeeej sluta nu snälla ? :D

Av Sandra Eriksson - 19 april 2009 17:32

Tjaba tjena hallå! Alla har saknat mig va ? men njae jag har dåliga nyheter... det är så att jag fick bara 1 kommentar och det va från lottew ! vrf jag sa ju till er att ni skulle kommentera någonting va ?! nu är jag sur ! kan inte ens göra en liten sak 1 sak ! OMG säger jag bara . Men nu tänker vi inte mer på det men kom ihåg , att ni ska nog göra det nästa gång för att du skulle väl ni vilja höra att jag va stolt över er, men nu ska jag äta så hejdå ! och vi ses (;

Av Sandra Eriksson - 10 april 2009 20:56

Hejhej , förlåt att jag sa att det va det sista inlägget på typ 8 dagar ... men Johanna duschar :) så då sa hon att jag kunde sitta vid datorn så länge ... då tänkte jag att jag skulle skriva till er. Men aja sen ska jag säga hejdå.. vi ska sjunga singstar innan vi går och lägger oss för att vi ska upp halv 4 imorrn , omg eller hur . Men nu ska jag säga hejdå och om mamma eller pappa sitter och läser detta så säger jag : Älskar er ... så himla mycket. Heeejdå nu är det Spanien som gäller för mig lixom , dååå är det byebye på er och mamma eller pappa . Älskar er hoppas ni har det bra i stockholm för jag drar nu ! (:  








Av Sandra Eriksson - 10 april 2009 15:30

Hejhej , nu åker jag om mindre än 44 tim :) men då måste jag säga hejdå till er för att detta är mitt sista inlägg . Asså på 8 dagar . Skriver tyvärr inte ikväll . Eller iimorrn på morgonen så då säger jag hejdåå på detta inlägg . Vi kommer inte prata på typ 8 dagar,  men medans jag är borta kon ni inte ge mig en grej ? att kommentera så mycket då kan ? och rekommendera min blogg till dina vänner asså om du tycker bloggen är bra , men nu kommer den va dålig för kommer inte blogga på typ 8 dagar . så aja men nu säger jag hejdå på 8 dagar . men aja vi ses :( kommer berätta allt sen vi ses bloggen och vi ses mina underbara läsare! 


Goodnatt och hejdå ! i 8 dagar.

Av Sandra Eriksson - 9 april 2009 22:27

Aja det enda jag kan säga är godnatt men såg på en film typ adam & eva hette den trodde det va dom där tonåringarna du vet . Idag har jag iaf vart med Jasmin och vi skulle gå på tiolvli eller hur det stavas ^.^ men .. blev ändrade planer lixom, aja nu ska jag kila ner i sängen och sova lite , då ses vi imorrn mina sista inlägg då .   




Goooooooooooooooooooooodnatt!

Av Sandra Eriksson - 9 april 2009 16:54

Hahah rolig .

Presentation

Omröstning

Vet inte vad jag ska fråga vad tycker ni ? (kommer ha frågan som får mest procent!)
 Vilken är din favvo färg ?
 sover du med gosedjur ?
 Vad är väst ?
 Vad skulle vara pinsamtast ?
 ingen fråga alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards