Alla inlägg under februari 2009

Av Sandra Eriksson - 22 februari 2009 11:05

Jag och pappa har varit ute och haft JÄTTEKUL! först byggde vi en snö gubbe som var typ lite konstig sen så sparkade vi sönder den haha ! kan jag rekommendera om ni gillar att sparkas och sånt gör det på en snö gubbe men på sommaren vet jag ej :(. Sen så brottades pappa och jag mm det va så att vi va på knä och man gjorde liksom va som helst för att motståndaren ska ramla på rygg eller mage så man kan mulla den mulla betyder att man trycker en snöboll i ansiktet på en person.Det va allt för mig tack och hej! 




             Med JÄTTEROLIGA hälsningar Sandra!

Av Sandra Eriksson - 17 februari 2009 15:47

Haimi <3   

Är hoss min förra granne Haimi.Ska snart hämta hennes barn Emmi (Emanuel) och Jonna (johanna) har alltid smeknamn till dom ! och jag fick också ett smeknamn och gissa vad det var ? haha Sanna men jag heter Sandra lite roligt ! allt började med att Emmi inte kunde säga mitt namn så han sa Sanna men du var Jonna i Haimis mage :D sen blev hon bara större och större haha ! Gissa hur jag träffa Haimi ? det var sommaren 05 då var jag ute med en kompis som heter Sabina och sen typ intertju jag henne det var det hejdå !



Med gamla hälsingar Sandra :D 

Av Sandra Eriksson - 14 februari 2009 18:34

Glad alla hjärtans dag ! är hoss några gammla kompisar <3 mamma har känt dom jätte länge iaf Monika typ mamman haha ! aja har det trevligt iaf kan ni svara på en sak ? var alla hjärtans dag på torsdagen förra året? :D ska bara säga att har det trevligt och kan inte du ...

kommentera hur din alla hjärtans dag har varit gärna med detaljer haha skojja men berätta  :D




Med trevliga hälsningar Sandra ! :D

Av Sandra Eriksson - 9 februari 2009 13:28

Sjuk 

Sjuk är världens tråkigaste sak ! så nu har jag otur är sjuk ! magsjuka det fattar inte jag för jag blev sjuk idag men igår va jag jätte frisk , det är sant ! aja ni vill väl inte höra när jag blir sjuk och mår dåligt ! Kan inte du kommentera om din otursdag? :D Ha det gott!   




      Med sjuka hälsningar Sandra

Av Sandra Eriksson - 8 februari 2009 21:12

Idag blir det en tidig kväll för det är skola imorrn och sen har jag varit uppe ganska sent i helgen så ikväll blir det tidigt för mig :D aja det får jag tåla skämta bara :D haha. Tina och jag har varit uppe till 2 i natt haha och i förrigår va vi uppe till 4 haha det var kul !

Godnatt från Sandra ;) 

Av Sandra Eriksson - 8 februari 2009 17:36

Tina har åkt hem till björna :( det är tråkigt nu och så tyst :O men snart är det sportlov då kommer jag till henne igen :D men nu är det bara kaous ehm jag gör inget nu för att Tina är hemma :( aja det är livet men ni kan väl kommentera om eran bästa vän det kan bli kul och läsa :D

Med vänliga och sorliga hälsnigar Sandra :(

Av Sandra Eriksson - 7 februari 2009 21:31

Dags för poolparty!! :D:D 

Tina och jag hade poolparty idag fast det var bara vi 2 men det var kul ändå :D . Jag har en bubbelpool (men det är inte den på bilden) så då sista dagen såklart var det hon skulle vara här så då tänkte vi att vi skulle bada i min bubbelpool :D vi gjorde inget speciellt bara prata och lekte leker som tex vi hade en ring och den som hittade den först vinner och bubbeln va på det va kul :D det kan jag rekommendra haha, aa vårat poolparty vad det bästa :D !!    

Med vänliga hälsningar Sandra och Tina.

Av Sandra Eriksson - 7 februari 2009 18:08

hej ! vilken bokstav är det på bilden kommentera ditt svar :D

Presentation

Omröstning

Vet inte vad jag ska fråga vad tycker ni ? (kommer ha frågan som får mest procent!)
 Vilken är din favvo färg ?
 sover du med gosedjur ?
 Vad är väst ?
 Vad skulle vara pinsamtast ?
 ingen fråga alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards