Direktlänk till inlägg 25 juni 2009

Bjuder på en bild och säger gooodnatt mina älskare :) Väldigt sen kväll nä :) kolla in min andra blogg: www.saandiiss.blogspot.com

Av Sandra Eriksson - 25 juni 2009 23:34

 
 
Ingen bild

sara

3 juli 2009 15:07

Få gratis smink! Bli medlem, skaffa massor med nya vänner, få unika erbjudandet och bäst av allt du får gratis presentkort till kicks, H & M och Åhléns!
http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=103577
Är det skor du gillar istället? På den nya gratissidan får du presentkort till Jerns, Nilsons, Dinsko och Bianco!
http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=3488
Du kan även få presentkort till Siba och Onoff för mer tekniska produkter såsom ipods, laptops och andra tekniska varor och datorprylar.
http://www.gratisdator.se/Register.asp?r=4795
(om du inte kan klicka på adresserna, kopiera och klistra in i adressfältet.)

Hur fungerar det? Och är det verkligen gratis?
Det finns inga hemliga kostnader eller förbindelser – det är på riktigt. Gratissidorna får betalt av sina sponsorer och annonsörer som vi medlemmar kan göra olika tävlingar och andra erbjudanden hos. Garanterat gratis!

Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Eriksson - 16 augusti 2009 19:44

Hejhej ! imorrn börjar min skola ! kunskapsskolan . Du börjar bloggandet !!! kul ? haha men nu ska jag göra om bloggen så nu ska ni få se :)...

Av Sandra Eriksson - 24 juli 2009 21:43

Dagens låt: Taylor swift- Love song Dagens frisyr: utsläppt. Dagens smink:- Dagens klädsel: jeanstats och tröja. Dagens planer: Hoppa studsmatta Dagens händelse: Monika ovve kom. Dagens vill ha: Morfar :(  Dagens saknad: Tilda (Kusin) Dagens drog: At...

Av Sandra Eriksson - 11 juli 2009 16:59

Dagens låt: Michael Jackson-you are not alone Dagens frisyr: Utsläppt Dagens smink:- Dagens klädsel: Shorts och tröja. Dagens planer: Ringa johanna . Dagens händelse: Badade :) Dagens vill ha: Söndag ;)  Dagens saknad: Tilda (Kusin) Dagens drog: FUC...

Av Sandra Eriksson - 11 juli 2009 16:54

Herregud ! jag hörde av mamma att vi ska åka ut till morfars hus precis brevid havet va där i en vecka jag kan bada varje dag ! guuuuuuuuuuud längtar redan . I morfars hus har vi ingen dator så jag kan inte blogga på en vecka jag är lesden :( men .. ...

Av Sandra Eriksson - 6 juli 2009 23:47

Hejhej jag erkänner .. Jag saknar Michael Jackson som bara den ! :( asså han va grym .. :) Så jag har bestämt mig att jag ska Ha en Michael Jackson vecka ! Lite fakta om honom och låtar och sånt . Men ska sovva nu gooodnatt <33 ;)           Micha...

Presentation

Omröstning

Vet inte vad jag ska fråga vad tycker ni ? (kommer ha frågan som får mest procent!)
 Vilken är din favvo färg ?
 sover du med gosedjur ?
 Vad är väst ?
 Vad skulle vara pinsamtast ?
 ingen fråga alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards