Alla inlägg under mars 2009

Av Sandra Eriksson - 31 mars 2009 22:10

Godnatt snart. Ska sova är skit trött prov imorrn :O måste klara det ! HAHAHAH. jag kommer klara det svär. eller om det inte jätte svårt. Aja nu känns som det har blivit lite långt.. men då säger jag godnatt! :D



Innan du går kolla in min och min bästis blogg: www.hellowearesisters.blogg.se Kolla in vet jag.  Ska skriva i den innan jag går och lägger mig också godnatt och nu menar jag det.. :D

Av Sandra Eriksson - 30 mars 2009 22:28

Jag har bara 1 sak att säga : DET ÄR GULLIGT ATT VARA KNUBBIG! asså jag erkänner jag är lite, lite knubbig .. men jag är stolt för den jag är bara för att "människor" säker att näe .. fult att vara knubbig bryr er inte.


 Sandra Eriksson:

Längd: 1,67 eller 68

Vikt:46



Jag är inte tjock ! bara knubbig. :D alla ni där ute som tycker ni är "tjocka" tyck inte det för det är människor där ute som är jätte smala jämför er inte med dom du är en perfekt människa ! :D  aja nu ska jag sova så att mina föräldrar inte ska bli arga   hejdå.

Av Sandra Eriksson - 30 mars 2009 20:27

Hejhej. Jag måste säga .. att idag har jag och Jasmine varit (Bråkat) då hoppade vi på min studsmatta, då kom killar som jag HATAR asså dom är 12 år också men aja jag fyller år i okt. men endå . Meen då va dom jätte taskiga dom sa typ : Feta ni är ! HAHAHAH. sen kom min pappa .. asså dom hade en boll som dom sparka in hela tiden.. och gick alltid in på min tomt och tog det utan att fråga ! men sen kom ju min pappa .. då hade dom sparkat in bollen.. dom bah: Kan vi få bollen då, Sandra?! 

HAHAHAH. det ska jag komma ihåg killar !  och juste vet ni vad jag drömde inatt ? har ni sett "Bröderna Lejonhjärta"? .. bra. Men jag tog livet av mig hoppade från ett stor berg . Jag dog . Sen träffa jag min mormor och morfar uppe i himlen eller vart det va. Typ som bröderna lejonhjärta eller hur? aa men det blev många äventyr jag säger ett: Det blev krig. Jag va typ en soldat. Asså jag dog igen ? lite konstig efter som jag är redan död ^.^  men jag kom till en annan värld och träffa jätte många nya människor och precis när min mormor inte morfar utan bara min mormor kom så väckte min pappa mig och sa att jag nästan kom försent men pappa sa att han kunde köra mig ^.^ Aja tags att dricka te sccchhh säg inte till min pappa eller mamma att jag tar mycket socker ... HAHAHAH. Men byebye.  

puss.

Av Sandra Eriksson - 29 mars 2009 22:44

Jag ska inte säga hejhej, utan godnatt nu ska jag slumra till i min säng inte min soffa... Såklart ska min blogg också få vila lite . Men idag har jag gått till min svarta kanin Zorro ;D  Sen lekt med min hund Xeena men halva dan har min soffa och jag hört ihop men kan säga :  Sandra + Soffa = Sant ? HAHAHAHA. Näe . Men det har vart en rolig dag. Nu gör mina ögon ont så jag ska skynda på. Just ja idag ska man flytta fram en timme DÅLIGT jag får gå upp en timme för tidigt ! Aja sånt är livet. Hoppas ni där hemma har det inte lika ont i ögonen som jag men aja nu ska mina ögon få sova då .. Säg Godnatt till dom och förresten bilden ni ser där nere kommer jag ha efter alla mina inlägg .



Godnatt, Godnatt.

Av Sandra Eriksson - 29 mars 2009 13:46

Hejsan nu har jag blivit bättre på att blogga. Igår såg jag "Wallander-hemligheten" det var dett sista avsnittet tror jag . HAHAHAHAHAH, jag ser en kråka utanför vardagsrum fönstret.. den jagar en annan fågel. Men rubriken betyder att jag har hållt på med min blogg ... fin ?      Men idag ska jag ut och springa (hoppas jag) om ni fattar vad jag menar... :D (!)   Men hejdå (?)  jag orkar inte skriva mer ont i fingrarna .. Men hejdå. 

Av Sandra Eriksson - 28 mars 2009 20:18

Fernando Brito- No dudes en llamarme

Melodifestivalen 2003  

Jag hoppas ni röstade!!!!

Av Sandra Eriksson - 28 mars 2009 20:15

Fernando Brito-Gabriella




som är min klass kamrat...

Av Sandra Eriksson - 28 mars 2009 20:03

Hejhej , och ät godis alla nu är det DAGS! haha , lördag ledig från skolan och godis .. mmmmm gott. "Wallander" ikväll på "TV4(plus)"  Hahaha . gillar wallander . Aja det ska bli mysigt i kväll  . Oj glömde nästan .. släck alla era datorer och tv och sånt kl 20:30 så    Läs snabbt,, för ni kommer gilla min Blomster blogg ^.^  haha .. men nu ska jag nu ska jag gosa mig ner i min soffa med mamma och pappa eller nej inte mamma hon åker och jobbar snart asså hon jobbar natt :D .. själv sitter jag faktiskt och äter godis. GOTT! men aja soffan väntar. och bloggen vill mysa också  skojja.Just ja gud va dum jar är musik videon ni ser är min gympalärare svär!  Hahah bra ? ska ladda upp fler innan jag sätter mig i soffan .. Han ändå "ploppa" upp ett inlägg  

Byebye...

Presentation

Omröstning

Vet inte vad jag ska fråga vad tycker ni ? (kommer ha frågan som får mest procent!)
 Vilken är din favvo färg ?
 sover du med gosedjur ?
 Vad är väst ?
 Vad skulle vara pinsamtast ?
 ingen fråga alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards